Post by chencathemorme on Feb 7, 2022 7:48:03 GMT -4
------------------------------------------
▶▶▶▶ Death Worm™ ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Death Worm™ IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder uendelig ressource ▞▞▞
▞▞▞ Death Worm™ 2022 version ▞▞▞
Det stinker. Det er det
Det er et ret godt spil, jeg kan godt lide det på grund af ordene, det er ret sjovt at se ormen gå op og ned, og det er specielle power ups, som jeg kan lide, og der er god grafik, og jeg kan generelt lide spillet på grund af, hvor godt det er.
👍👍👍👍👍👍👍👌👌👌👌👌👌👌👌👌💜🙈🙈🙀😾😭😭😭 😭😭😭 😭😭😭
kan ikke spille så meget bare i kampagne næste jeg får niveauer til at spille kampagne det så irriterende
Værst, fordi udvikleren skal sørge for at sætte en god grafik i spillet og give spilleren mulighed for at kaste kontrol efter ham, da han er komfortabel, så hvis disse ting bliver fokuseret af udviklere, så kunne det være et godt spil 🎮
Det er dybest set det samme som det andet, stadig et ret godt spil, kan du også tilføje en brøl-knap, så det er som en fryser som igleormen, men påvirker kun lidt og kan opgradere, hvor stor den er, eller hvor længe den holder, men det kunne være en cool indeholder bare en idé, det kunne gøre niveauerne lidt nemmere, så du kan holde længere i spillet. Edit: kan du lave det, så du kan helbrede, hvis du ikke tager skade
Spil i høj kvalitet + grafik er for fantastisk. Lyden er den bedste kvalitet. Og meget godt spil.
Det er rigtig godt at spille, men det er lige begyndt at gå rigtig rigtig virkelig virkelig virkelig virkelig virkelig virkelig virkelig virkelig virkelig virkelig virkelig virkelig virkelig hurtigt kan du venligst ordne det, det er alt der er galt tak for din tid 😊
Der stod, at man kun skulle betale for sæsonkortet én gang, men det fik mig til at betale for det igen og igen
Den har nu daglige missioner, tonsvis af (dyre) tilpasningsmuligheder og opgraderinger og sæsonkort og mere. Og mindre forbedringer af gameplay og grafik. Ikke længere det afslappede spil, du kunne spille, når du ville; har lidt brug for at spille hver dag nu. Hvilket ikke nødvendigvis er en dårlig ting. Jeg har desværre ikke tid til flere dagblade. Og de ser ud til at have fjernet Google Play Achievement. Jeg afinstallerer, men prøv det, det er ikke SÅ slemt.
Dette er det allerbedste spil, men tilføj venligst flere missioner, miljø og orme
tvinge dig til at se annoncer, selvom du afviser deres tilbud
Nice Men noob hhahaha fjenden er noob
Elsker det wow, jeg kan ikke tro, at de lavede et death worm-spil, og jeg så filmen af det, og spillet tager det en 10 ud af / 10
Kontrollerne var meget dårlige, udviklerne har brug for at arbejde på kontrollerne
Betal for at vinde EDIT: Jeg skrev betal for at vinde, ikke spil for at vinde. Selvfølgelig kan du spille gratis, men den indsats, der kræves for at komme videre, er latterlig og tvinger effektivt folk til at købe affald i spillet. Godt spil-indtægtsgenerering tror jeg!
Lidt godt
Dette spil er virkelig sjovt, du bør prøve det
træt af at få den vigtigste af alle aldre til at komme til at se dig i dit område af Glasgow til vejen, og det er jeg sikker på, du vil blive. dette var 57678ey6 for at komme til vejen og bydesign for forsinkelsen.
Lidt tidligt i min oplevelse med denne app. Jeg er en smule bange, da jeg så et lignende udseende eksemplar stikke ud fra vores stakkels cocker spaniels rummen, da jeg var ung
Kontrolelementerne er en smule vanskelige at navigere og springe ud af jorden, men grafikken og spillene spiller 10/10 og det interaktive spil, når du går for at være en dødsorm og får alle levende væsener i nærheden af dig til enten at angribe dig eller være din måltid
Okay
Jeg elsker dette spil. Så vanedannende. Jeg giver dette 4 stjerner i stedet for 5, fordi det er lidt .. almindeligt.Hør mig, dette spil burde have frynsegoder; du kan vælge, hvad du vil lvl op (permanent hastighed med 1%, permanent nitro med 1% osv. Forbedres så videre) hver gang du går op til næste lvl (11, 12 osv.) Dette har potentiale, ligesom animationerne er flot og farverne passer fantastisk. En anden ting, du måske bør tilføje, er personlige skins. Udover alt det, elsker selve spillet. Jeg har endda lavet en animation af det haha
Meget god app.
Blev ved med at sætte min Spotify på pause for annoncer. Ingen bueno.
Love Balls Hlavolamy rzne
Fantastiske, men uoverspringelige 15s-annoncer efter hver runde
Dette for at give mig et opkald fra artiklen, for at sikre, at det nye år til dig forresten, jeg har en dejlig dag,
Hvis du kan lide spil, der ikke giver dig mange annoncer, så spil dette. Jeg kan ikke lide det. Jeg ELSKER det!😍
Jeg elsker dette spil, da jeg spillede det første gang, jeg syntes det var dårligt
Den gamle version var meget bedre, I forvandlede den til alle de andre forfærdelige spil sæsonkortet bs og alt det der er forfærdeligt, lad venligst være med at bruge det
Kedelig
Dejligt!!! 😊
Nyt oplevelsesspil er fantastisk
Betingelserne for brug er ret skitseagtige, afinstallerer med det samme, ret indlysende, at folk ikke bør installere og bare komme videre. Læs det før du bliver enige folk.
Af spil og alle spillere af mønter 2000
Jeg hader at betale for at vinde spil. Hvor spillets sværhedsgrad stiger hurtigt, men belønningerne er meget små. Udviklerne er grådige og sindssyge.
Baby birds broklikkede på det, det er en ny spil-app, jeg kan downloade, er åbenbart ikke på Play Store-appen, hvad er det for en klikker-app, hvor du hver gang jeg klikker på din app, det er de ikke får penge for eller hvad sker der med din app reparer venligst hvis ikke bare rolig jeg spiller offlineJeg vil ikke se nogen af dine annoncer mere for at I kan få penge af mig