Post by chencathemorme on Feb 7, 2022 7:51:08 GMT -4
------------------------------------------
▶▶▶▶ Dropdom - Jewel Blast ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Dropdom - Jewel Blast IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes generator tokens ▞▞▞
▞▞▞ Dropdom - Jewel Blast 2022 version ▞▞▞
Ik heb deze bijna opnieuw geïnstalleerd. Het spel is leuk. Maar lees de recensies. NIEMAND LIGT. De advertenties..de beperkte punten..de speelstukken. Ik zal helemaal opnieuw gefrustreerd raken..dus laat maar.
Nuttige tijd voorbij. Vergroot ons geduld en potentieel. Het opbouwen van de puzzelstukjes is best interessant.
Dropdom - Jewel Blast Puzzel uwl
Super ,maar veel reklame
Voeg power-ups toe om een bepaald blok of lagen blokken af te breken, behalve de advertentie-onderbreking die eenmalig is. Bedankt
Het was leuk om 2 voor 1 te hebben, de druppel te spelen om puzzelstukjes te maken om puzzels samen te stellen. Het zou leuker zijn als je meer puzzels toevoegt
Dropdom - Jewel Blast Réflexion vep
Ik vind het spel leuk, maar het uitzoeken of mijn geest configureren voor het object is een echte taak
Het is geweldig, maar er zijn veel advertenties tussen elke game
3* - te snel voor dit oude zout... Geen oefenruns... Tegelgrijper ook niet vriendelijk... Misschien vindt een pro dit leuk... Maar dat niveau zal ik nooit bereiken - sneller dood dan een slecht idee op een goede dag... Zonder wolken in de lucht... Stierf sneller dan een kogel die Superman's Avatar raakte... Geen vaardigheidsniveaus - Geen vaardigheid... Alleen waardeloze woordspelingen...
De meest verslavende uitdaging die ik ooit ben tegengekomen. Eenvoudig spel maar lastig. In het begin kwam ik nergens, de scores waren zo laag, maar ik wist dat ik het beter kon doen en ik bleef doorzetten. Een paar weken geleden was mijn hoogste score iets meer dan 40k. Ik zei dat als ik meer dan 100k zou halen, ik het een overwinning zou noemen en de app zou verwijderen. Dat gebeurde vanmorgen terwijl ik mijn koffie dronk, ik ging over de 101k en nu heb ik er genoeg van.
Super leuke spel
Was vroeger veel beter. Nu kom je bij een deel en er is geen manier om verder te gaan omdat het alleen grote blokken geeft. Frustrerend. Het zou leuk zijn als er een kans was op een hogere score.
zeer uiteenlopende
fatsoenlijke gameplay, saaie/niet-originele interface en te veel advertenties
Vermakelijk, wil graag een laatste zetkeuze ongedaan maken, soms worden zetten per ongeluk aan de telefoon gedaan.
Fatsoenlijk spel gemakkelijk te spelen en gratis
Ik zou ze niet kunnen bewegen. Als een persoon maar in staat zou zijn om de stukken meer te maken wanneer en waar je ze nodig hebt om te bewegen, zou je misschien echt kunnen genieten van de bijna kans om het spel te verslaan. Maar aangezien de blokken NIET bewegen wanneer je ze nodig hebt en de blokken zo snel klimmen dat je verliest voordat je begint.
tijdrovend, stimuleren hersenen om te focussen en echt goed
Elke keer als ik het spel download, werkt het niet, ik probeer het spel in 50 keer te downloaden, maar het spel wil niet installeren, repareer het spel. BEDANKT!
Dropdom - juveeli lööklaine Mõistatusmängud itz
Begonnen als een leuk spel. Ik dacht dat ik de enige was die niet voorbij een bepaalde drempel kon komen. Mijn hoogste score is 3511, en sindsdien ben ik daar niet meer in de buurt geweest, vooral niet nadat ik alle puzzels had uitgespeeld. Na zoveel punten geeft het je gewoon lijn na lijn van lange staven zonder kleine blokken in zicht. Als ze ze geven, bevinden ze zich op een volledig onbruikbare plaats. Een of twee keer is toeval, elk spel is opzettelijk. Tijd om te verwijderen. Schaamte.
Het zou een leuk ontspannend spel moeten zijn zonder de hersenen te verbranden. Nadat je tot de 15e puzzelstukjes of zo hebt gekregen, zijn alle staven 3-4 lang en bij ongeveer 20e puzzelstukjes, elke keer dat je een regel opruimt, verschijnen er 2-4 staven op een rij, afhankelijk van je combo's, zoals zo wordt het spel moeilijk om te spelen en dwong je om hard na te denken. Kan net zo goed schaken in plaats van dit.
Ik wil gewoon dat verdomde spel spelen, maar elke seconde verschijnt er iets op het moment dat ik op het punt sta op de afspeelknop te drukken. Leaderbords, een soort dozen en wat al niet... laat me dat verdomde spel maar spelen! Hoe dan ook, ik heb het na 10 minuten frustratie verwijderd. Mijn tijd niet waard. Te veel nutteloze inhoud voor het eenvoudigste algemene kennisspel ter wereld. Je krijgt een vraag als je het juiste antwoord geeft - je wint, zo niet - dan verlies je, zo simpel is het. Je hoeft niet alles te ingewikkeld te maken. Jezus!
Het spel is prikkelend en ik heb ervan genoten. Echter, de tijd is te kort, de ruimte is te kort, dus in minder dan een minuut verlies je het spel?
meer maar bijzonder leuk
Alles waar u op klikt, wordt doorverwezen naar een advertentie.
Idk waarom je twee verschillende soorten games in één app hebt samengevoegd, maar beide zijn goed geïmplementeerd, dus het is goed denk ik
veel reclame
super leuk
Oil Tanker Truck Driving Games Strategické wdl
Geweldig spel, te veel advertenties.
Het is een leuk spel download het
Zowel ikzelf als partner hebben deze app geïnstalleerd en er zijn significante verschillen in de score. We hebben gewisseld en geprobeerd op elkaars telefoons te spelen om te testen of het onze speelstijl is, maar het is zeker een probleem met de app en niet met ons! We hebben ook exact dezelfde telefoons, dus dat is ook niet het probleem.
Zeer leuk. Ge moet u brein gebruiken.
Verschrikkelijke updates voor ervaren spelers. Voordat ze de score bijwerkten, kon ik een paar uur spelen en scoren met de 6 cijfers. Mijn hoogste score ligt rond de 425k. Als ik nu een paar uur speel zonder te verliezen, kom ik niet eens over de 10k! Dit maakt het verslaan van mijn hoge score onrealistisch, dus echt geen zin meer om te spelen. Zeer teleurgestelde en verwijderde app.